BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

RESVIVA

RESVIVA mengandungi RESVERATOL, KOLAGEN, MINYAK BIJI INCA INCHI, LIDAH BUAYA, EKSTRAK KELADI & EKSTRAK KACANG SOYA.

RESVIVA adalah formulasi hasil dari teknologi terkini. Ianya adalah ekstrakan daripada intipati aktif semulajadi dan menukarnya kepada komposisi nano liposom dengan menggunakan teknologi canggih. Melalui nano liposom, ia dapat menyerap ke dalam tubuh badan melalui kulit dengan mudah dan memberi kesan yang menakjubkan.

RESOLUSI PENYELIDIKAN DALAM PENUAAN SEL
1). Melindungi dan memulihkan sel2
2). Awet muda
3). Keseimbangan paras hormon
4). Meningkatkan daya ketahanan
5). Meningkatkan sistem imunisasi
6). Kesan kecantikan dan pelansingan

RESVIVA MEMBANTU MENGATASI MASALAH:
-darah tinggi
-jantung
-kencing manis
-sembelit
-migrain
-kolesterol
-sakit belakang, pinggang, sendi & kejang urat
-dalaman wanita
-tenaga batin lelaki
-kulit bermasalah, pigmentasi, jerawat, kusam & berkedut
-kesuburan wanita dan lelaki
-penuaan
-susah tidur
-kurang stamina, keletihan & kelesuan

RAMUAN AKTIF SEMULAJADI
Resveratrol - Anti oksida semulajadi>> mengaktifkan gen anti-penuaan, memperbaiki DNA, melanjutkan kehidupan sel-sel, ketahanan terhadap kanser, mempertingkatkan daya ketahanan dan sebagainya.


Kolagen Larut Air - Mempertingkatkan penyambungan sel-sel otot, mengekalkan kelembutan dan kecerahan kulit. Ia juga mempunyai khasiat yang tinggi, kesan pemulihan dan penegangan kulit yang baik.


Minyak Biji Inca Inchi - Kaya dengan Omega 3 dan Omega 6, anti radang, mempunyai ketahanan terhadap kanser, meningkatkan daya ingatan dan daya ketahanan.


Ekstrak Keladi - Penyelarasan paras hormon, anti-penuaan, meningkatkan memori dan daya ketahanan, dan merapatkan hubungan suami isteri.

Ekstrak Kacang Soya - Memperbaiki fungsi insulin dan melegakan ketidakselesaan akibat daripada sindrom prahaid dan putus haid. Ia juga membantu dalam pelangsingan badan dan mengekalkan kesihatan tulang, rambut dan kuku.

Lidah Buaya - Bahan emolien dan lembapan kulit semulajadi, mengekalkan kesegaran, kecerahan dan kelembutan kulit. Mempunyai fungsi mempertingkatkan daya penyembuhan diri, anti-radang, kesan analgesia dan sedatif.

***Setiap botol RESVIVA dibotolkan melalui proses vakum-pemadatan yang unik dan berkualiti tinggi. Proses ini mengelakkan pengoksidaan dan pencemaran pada isi kandungan malah ia juga tahan lama.

SUAMI SAYA DIPINJAM UNTUK DEMO SAPU RESVIVA :)

UJIAN DARAH SUAMI SAYA SEBELUM MENYAPU RESVIVA

Ini ialah ujian darah suami saya sebelum menggunakan RESVIVA Di Grace Hotel Lahad Datu, Sabah.

Nampakkan garisan panjang tu?! Itu ialah KOLESTEROL!!!! Sel - sel darah yang melekat di antara satu sama lain sehingga membentuk garisan (KOLESTEROL). Bayangkan, ujian ni cuma diuji melalui setitik darah dari jari sahaja. Bagaimana pula dengan seluruh darah dalam badan?!!! :(


Dan lihat sel - sel darah sekeliling garisan tu pula. Saling melekat di antara satu sama lain. Jika dibiarkan, ia akan membentuk lebih banyak garisan panjang (KOLESTEROL). Keadaan sel - sel darah sebegini yang sebenarnya mengurangkan penyerapan oksigen dalam badan/darah, darah tinggi, pening, cepat penat, ngantuk, masalah jantung dan banyak lagi.



KEPUTUSAN UJIAN DARAH SUAMI SAYA SELEPAS MENYAPU RESVIVA
Setelah suami saya menyapu RESVIVA, sejam kemudian dia melakukan ujian darah sekali lagi untuk melihat perubahan.

Garisan KOLESTEROL telah hilang. Jelas sekali sel – sel darah mulai mengambil ruang masing - masing daripada melekat di antara satu sama lain. Sepatutnya sel – sel darah yang sihat dan normal ialah setiap satu sel darah bebas bergerak dan mempunyai ruang dari sel darah yang lain. Hanya sekali menyapu RESVIVA dan sudah memberikan kesan yang ketara. Apalagi kalau disapu dua kali sehari kan :)

INI IALAH UJIAN DARAH SEORANG PEROKOK :(

Tompok hitam ni dikenali sebagai BLACK CRYSTAL @ KRISTAL HITAM.














Ni tahap kritikal :( Bayangkan sel darah yang diambil hanya sedikit sahaja, bayangkan sel darah beliau seluruh badan :(

CARA MENYAPU RESVIVA
Seperti arahan gambarajah di atas, anda hanya perlu menyapu di bahagian tertentu. Dua belah bahagian badan ya :) Kalau sapu bahu kiri, jangan lupa bahu kanan hihi! Nanti senget pula wajah/kulit. Betul ni, hari tu buat demo dengan satu makcik. Sapu dekat bahu kanan sahaja, keputusannya: wajah sebelah kanan naik disebabkan darah mulai mengalir dengan lancar di bahagian kanan dari bahu sehingga ke wajahnya. Manakala wajah kirinya adalah asal, dan memang ketara perbezaanya, senget sebelah wajahnya. Tidak hairanlah RESVIVA membantu untuk AWET MUDA!!!

Any Inquiries:
Email address : becky84sabah@gmail.com
Hubungi/SMS saya : 014 - 6541284

0 comments: